Οι πολιτικοί μας είναι ανίκανοι να κυβερνήσουν!... Κι’ εμείς οι Έλληνες πολίτες δεν θέλουμε να κυβερνηθούμε!...
   Οι φράσεις αυτές διατυπώθηκαν από… επιφανείς Ευρωπαίους πολιτικούς και το πρώτο άκουσμά τους έφερε στη ψυχή μου μέσα μια θλιβερή κατάσταση!...

   Φεύγοντας όμως οι μέρες η μια μετά την άλλη και καθώς οι απόψεις αυτές χόρευαν ασταμάτητα μέσα στο μυαλό μου, τη θλιβερή κατάσταση μέσα στη ψυχή μου τη διαδέχτηκε ένας αχαλίνωτος θυμός εναντίον του εαυτού μου, καθώς αναθυμήθηκα τα κριτήρια που λάβαινα υπόψη μου κάθε φορά που ασκούσα το εκλογικό μου δικαίωμα.
   Ναι…
   Πίστευα πάντοτε πως δεν έχει μεγάλη σημασία δίπλα σε ποιο όνομα θα χαράξω το σταυρό της προτίμησής μου, αλλά το κόμμα που στο ψηφοδέλτιό του έχει καταχωρήσει αυτό.
   Αλήθεια!...
   Πόσοι άνθρωποι έριχναν τη ψήφο τους με τον ίδιο τρόπο σκεπτόμενοι;
   Πόσοι άνθρωποι δεν υπέκυπταν στην παρότρυνση κάποιου φίλου ή συγγενή να στηρίξουν κάποιον που εκείνοι έδειχναν;
   Πόσοι άνθρωποι, βλέποντας σήμερα την κατάντια του Έλληνα, δε νοιώθουν ενοχές για τον τρόπο που τοποθετούσαν το σταυρό της προτίμησής τους σε πρόσωπα που όχι μόνο δε γνώριζαν, αλλά άκουγαν για πρώτη φορά το όνομά τους;
   Σήμερα έχω αλλάξει άποψη!...
   Τώρα πλέον που βλέπω την Πατρίδα μου να παραπαίει οικονομικά και να χάνει διεθνώς την αξιοπρέπειά της!...
   Τώρα πλέον που είδα ανθρώπους που η Πολιτεία τους εμπιστεύθηκε μια «θέση» να καταντούν επίορκοι και με τις πλάτες των πολιτικών ακόμα, να εκμεταλλεύονται την εμπιστοσύνη της για δικό τους όφελος!...
   Τώρα πλέον που βλέπω να συρρικνώνεται δραματικά το εισόδημά μου!…
   Τώρα πλέον που βλέπω κάθε λογίς φόρος να πέφτει αμείλικτα πάνω στο κεφάλι μου για να καλύψει το έλλειμμα που δημιούργησαν οι άρπαγες – αδίστακτοι πολίτες και αδίστακτοι πολιτικοί – δεν  επιτρέπεται να κάνω ξανά την επιλογή της προτίμησής μου τόσο απρόσεκτα.
   Αυτός είναι ο λόγος που έγκαιρα τώρα έχω εξετάσει πολύ προσεκτικά τα ονόματα των υποψηφίων που περιλαμβάνονται στο ψηφοδέλτιο του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος της Β΄ Περιφέρειας του Νομού Θεσσαλονίκης!...
   Κι ανάμεσά τους ξεχώρισα, σαν πρώτο όνομα, έναν αθόρυβο άνθρωπο, έξυπνο, λογικό, ηθικό, δυναμικό, δραστήριο, που πήρε το πτυχίο του χημικού από το Α.Π.Θ., εργάστηκε ως καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης, υπήρξε επανειλημμένα εισηγητής θεμάτων για το μάθημα της Χημείας των Πανελλαδικών Εξετάσεων, εκλέχτηκε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Χημικών της Βόρειας Ελλάδας, διετέλεσε Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, εκλέχτηκε πολλές φορές Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου της περιοχής του με σημαντική συμμετοχή και προσφορά στο έργο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και σήμερα είναι και πάλι εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου «ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ».   
   Αυτός ο άνθρωπος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Επανομή και δεν είναι άλλος από τον κύριο ΘΑΝΑΣΗ ΜΠΑΛΑΣΑ!

Γιώργος Μαρδάς
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

1 comments:

  1. kαι βρηκες τον μεσσια τον ηρακλη τον τρισμεγιστο τον διγενη ακριτα που θα μας σωσει απο το δντ απο τους τουρκους κ απο τα ουφο.ελεος για το πασοκ μιλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.