Γράφει ο Δημήτρης  Τεκίδης

Αγαπητέ αναγνώστη ,     
Αποκαλυπτικά στοιχεία προκύπτουν από τον ταμειακό απολογιστικό πίνακα του έτους 2010 του πρώην Δήμου Επανομής . Στοιχεία που δεν μπορούν ν' αμφισβητηθούν αφού διανεμήθηκαν στους δημοτικούς συμβούλους από τη σημερινή δημοτική αρχή και ζητείται η ψήφιση τους (έγκριση) .
Διαπιστώνουμε λοιπόν πως από τα 11.727.770 ευρώ που είχαν προϋπολογισθεί αρχικά έχουν βεβαιωθεί τα 7.067.899 ευρώ και από αυτά έχουν εισπραχθεί τα 5.340.155 ευρώ .  Έχουν παραγραφεί ή διαγραφεί 711.639 ευρώ ενώ άλλες 990.746 ευρώ παραμένουν ανείσπρακτα .
                                                                                                                        
Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι ενώ  στο πρόγραμμα Θησέας είχαν προϋπολογισθεί 1.773.000 ευρώ εισπράχθησαν μόλις 361.378 ευρώ . Δηλαδή έγιναν έργα για 361.378 ευρώ , ενώ το υπόλοιπο 1.411.622 ευρώ έγιναν καπνός , δηλαδή χάθηκαν δια παντός . Έτοιμα χρήματα που αν είχαν απορροφηθεί ίσως είχαν αλλάξει την υποδομή και την όψη της Επανομής και του Μεσημερίου .
Για συλλάβετε την ύψιστη σημασία αυτού του γεγονότος , φαντασθείτε εμένα να μου είχε υποσχεθεί ο πατέρας μου ή κάποιος εύπορος θείος μου πως κάθε χρόνο θα έβαζε στο λογαριασμό μου 40.000 ευρώ (40.000 χ 5 = 200.000) για να χτίσω το σπίτι μου αφού είμαι στα ενοίκια ή άστεγος κι εγώ να μην έχω κάνει τίποτε προς αυτή τη κατεύθυνση ενώ το υποσχεθέν ποσό των 40.000 ευρώ κάθε χρόνο καταθέτονταν στο λογαριασμό μου .
Θα με χαρακτηρίζατε τεμπέλη , άχρηστο και ανίκανο ναι ή όχι ; Πως λοιπόν να χαρακτηρίσουμε την πρώην δημοτική αρχή της Επανομής η οποία στέρησε από τα δημοτικά της διαμερίσματα αξιόλογα έργα υποδομής ; Μόνο από το Μεσημέρι χάθηκαν έργα αξίας 650.000 ευρώ περίπου . Έτσι οι Μεσημεριώτες είναι υποχρεωμένοι να πίνουν νερό από αμιαντοσωλήνες (μερικά τμήματα) και τους καλοκαιρινούς μήνες να έχουν έλλειψη νερού λόγω δικτύου . Κι ενώ υπάρχει έτοιμη μελέτη για το σκοπό αυτό και πληρώθηκαν κάποιες χιλιάδες ευρώ αυτή παραμένει αδρανής και την τρώει η σκόνη στα συρτάρια του Δήμου .
Το οξύμωρο της υπόθεσης ; Για όλη αυτή την απραξία και ανυπαρξία της πρώην δημοτικής αρχής της Επανομής (Οικονομίδη) οι κάτοικοι του Μεσημερίου στις τελευταίες δημοτικές εκλογές , ανέδειξαν πρώτο το συνδυασμό του κ. Οικονομίδη . Καλά να πάθουμε όμως , διότι , ενώ βλέπουμε πως όχι μόνο δεν έχει γίνει κανένα έργο αλλά χάθηκαν και έτοιμα χρήματα με έτοιμες μελέτες εμείς επιμένουμε να ψηφίζουμε συγγενικά , κομματικά και ρουσφετολογικά .
Μια και κάναμε την αρχή και έχουμε αποκτήσει εμπειρία ας το επαναλάβουμε και με τη σημερινή δημοτική αρχή η οποία μας έχει εγκαταλείψει παντελώς με το πρόσχημα πως δεν υπάρχουν χρήματα . Για την Περαία όμως έχουν .  
Axact

Ακτιβιστής

Μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με το παρόν άρθρο ή οτιδήποτε σχετίζεται με την ιστοσελίδα του "ακτιβιστή" ή ακόμη και για άρθρα ή απόψεις σας που επιθυμείτε να δημοσιεύσουμε στο email: chrivanovits@gmail.com

Προσθέσετε το σχόλιό σας:

0 comments:

Παρακαλώ αφήστε το μήνυμά σας. Προσπαθήστε να σχολιάζετε χωρίς προσβλητικούς και συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς. Σχόλια που θα θεωρηθούν συκοφαντικά ή θα περιέχουν βωμολοχίες θα απορρίπτονται.